12.01.2013

12.01.13r. Lodowisko :3

Siemka dziś dzień spędzony z moimi ziomkami najpierw z Asiulką do MC 
 Mniam mniam Joanno :3

 I like MC :*
 OMG Roksana wiesz o co chodzi :/
 Zdj dla Gumisia :* (asiulki)
 Moje Frytasy jadłabym :P

 Foto z zaszkoczenia buhahaha :D
 A to mój obiadzik *.*

Szpan na keczupa :D a przyokazji mój braciszek ma zakaz na keczupa huehuehue :D
A po MC zbiórka a po niej lodowisko z : Grzybkiem , Gumisiem , Emilką , Michałem , Krystkienem , Julką :D
 Z Asią szkoda że nie wyraźne :D
 Od lewej Michał , Klaudia , Emilka :3
 Lans w Krystiana czapce :D
 Od lewej Krystian , Asia, Emilka , Michał :P
 Emilka , Klaudia i ja szkoda że wyszałm jak debil ale zdj fajne :D
A to foto po upadku krystiana hahaha :D
A i dzieki Asia że przez cb mój telefon wylądował na dole :*  A i przy okazji ja z Asią robimy pingwinki :*
Pozdrowienia dla Julki , Klaudi ,Asi ,Emmy, Emilki , Michała , Krystiana , Roksany , Kacpra i innych :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz