21.12.2013

przerwa świąteczna :3

Elo elo
No to zaczynamy przerwe świąteczną miałam wczoraj dodać tego posta ale jakoś mi się nie chciało . Wczoraj wigilia klasowa a potem zbiórka :3 Już nie moge się doczekać wigilii drużyny a potem sylwka hehe <3 Te święta tak jak zwykle spędze w gronie rodzinnym. Już czuje te wszystkie kalorie przybrane miejmy nadzieje że pójdą w cycki ... Dobra już nie zanudzam powstawiam kilka zdj :*
Elo mycho <3
Najlepszy informatyk w 3 gim :3
Fajne oczka *-*
Natalcia moja dziunia <3
Emi :*
najlepiej :3
To tyle ja spadam pod spodem macie linki gdzie można mnie znaleźć :*PAPAP <3

13.12.2013

kara :(

Elo elo już po próbnych egzaminach :) Super i w dodatku ta kara nie no bomba nie moge nigdzie wychodzić tylko siedzieć w domu nawet na kurs nie poszłam no extra ... 
Macie może jakieś pomysły na notki bo mi jakoś wszystko ucieka ostatnio z głowy i wgl się jakoś źle czuje może szpital oby nie nienawidze tego miejsca :/
łyżwy z emi <3
Ja chce taki tort noooooo :3
zbiórka :)
haha koszykarki z 1 gim hahahha :D
My brzuszke :/
Dobra ja już lece dalej się nudzić ehhh... ma ktoś pomysł na zabicie nudy jak tak to piszcie :* PAPA <3

02.12.2013

ból jest dobry czy nie ?

Elo elo bo przecież jak sypie to sypie się wszystko więc po co to wszystko . Ktoś kiedyś mi powiedział że chwila bólu jest potrzebna by przemyśleć swoje życie i swoje postępowanie jednak to prawda po co przejmować się innymi jak oni nami się nie przejmują mam ostatnio na wszystko wywalone i dobrze mi z tym :) 
Nie mam zdj wszystko stare omg może jakoś teraz na zdj się pójdzie jeszcze nwm.Ostatnio nocka drużyny było fajnie tylko spać się chciało. Już za tydzień próbne omg a za 3 tygodnie święta jeju jak ten czas tak szybko leci nawet nwm kiedy przeminoł ten listopad ja chce już sylwestra :3
Jeśli macie jakieś propozycje na posty na blogu to piszcie:
LUB na e-mail kingosios@o2.pl :)

24.11.2013

Szczęście w nieszczęściu?

Siemcia brak sił do niektórych osób nienawidze jak ludzie mówią coś innego a potem mówią że tego nie mówili żyjemy w śród kłamców,krętaczy i oszustów nienawidze takich ludzi :/ Boże po co kłamać skoro to ci nic nie da ... Lecz znajdą się też ludzie którzy nas zrozumią i będą z nami szczerzy nawet w najgorszych momętach ...
Jeju ostatnio mi się nic nie układa wszystko jest takie samo może nawet troszke gorsze a miało być tak wspaniale , lecz cóż może i mam szczęście w szkole ale w innych sprawach to już nie ehhhh...... 
A teraz kilka zdj z sesji ..
Moja modela Asia :*
Dobra ja lece miłej niedzielki miśki :*

03.11.2013

nauka :/

Elo elo jej wgl nie mam zdj nie mam co dodawać ,trzeba iść na jakąś sesje ale nie ma kiedy :/ Już 21 konkurs z histori a 20 urodziny misia omg jak ja się wyrobie :( Jutro spr. z matmy poprawa z hist i pani pyta z geo jeeej jak ja to lubie -_- + do tego jeszcze przygotowanie do bierzmowania :/
Idiot idiot evey daj every night :3
True
#veilo#grzywka#dawno#nie#miałam :)
Stare wakacje wróćcie <3 :/
Troche taki model :D
Kocham <3
Dobra kończe bo zaraz usne papatki :* lofki itd....



20.10.2013

Zmiana na lepsze ?

Hejcia nawet nwm od czego tu zacząć tak wiem wiem dawno mnie tu nie było ale tak jakoś wyszło. U mnie dużo się zmieniło większość na lepsze ale nie będe wam tu opowiadać bo niektórzy nie powinni o tym wiedzieć :) Dobra może teraz przejde do zdjęć mam ich dużo ale wszystkich nie pododaje bo mi się nie chce :)
Kamila#Ja#Pilica#wakacje#sesja#
Włosy#omg#
Kamila <3
Nati#oczy#

Aźga#moja#kicia#

Harcerstwo
Rudy#Idiota# <3
Śliczna#nati#kocham <3
Sesja#Nati#
a będe słag Asiu zgadnij kogo to słowa hah :D
Omega *-*
Kotłownia :3
Nev#czapka#
bezkomentasza
Dobra koniec więcej zdjęć nie będzie <3 kocham was a teraz spylam spać bo się źle czuje i chyba zaraz umre od kaszlu wgl co ja gadam umrzeć od kaszlu omg szal mi  mnie dobra papapappa :*
Oli :*