15.06.2013

15.06.2013r. Powrót ale na długo ?

Yo yo więc tag powracam do bloga ale nie obiecuje tak częstych notek jak kiedyś dużo się pozmieniało . Na początek opowiem co się działo w moim marniutkim życiu :/
Od 24 do 26 mieliśmy biwak majowy (ZHP) było super dużo śmiechu ale też sporo się nauczyliśmy oczywiście jak zwykle musiałam coś odwalić (prawie się udusiłam suchym kiślem i spadłam z łóżka piętrowego w śpiworze) :D
21 ziomki <3
Ewa budująca szałas hehe :3
Potem 29.05-06.06.2013r. pojechałyśmy z dziewczynami na turniej koszykówki zdobyłyśmy brąz niestety 1 punktu brakło nam do grania o 2 lub 1 miejsce :( Na początku byłyśmy w Europaparku potem w Paryżu i u rodzin (turnieju) w La Mans po skończeniu turnirju zwiedziłyśmy Jakieś zoo potem plaża w Cannes *.* Monaco i Lido (Aqua Park) Jednym słowem za rok też się wybieram na taką podróż fakt męczące spanie w autokarze ale atmosfera i zwiedzanie suuuuper :P (jestem mudżynem ) :)
 Luwr :)
 Mona Lisa :)
 Ta małpka jest prześliczna *.*
 Czerwony dywan w Cannes :3
 Lazurowe wybrzeże (Cannes)
 Monaco :P
Europa Park
Wieża Eifla Paryż :P
Oczywiście tych zdj . jest o wiele wiele więcej ale poczekam na inne posty by je wstawić :D
Jeszcze 2 tygodnie i koniec szkoły juhuu średni to 4.0 lub ponad zobaczymy jak będzie z tymi ocenami co mam pomiędzy :P A i  jeszcze niecały miesiąc do 10 lipca jej wreście będe miała tą 15 :D
Dobra ja uciekam nie zamulam wam tutuj :D
Bye bye :*
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz