1.07.2013

Yo yo nareszcie wakacje jej jak ja się ciesze ten czas spędze na 100 % z moimi kochanymi ludźmi <3
Wczoraj były urodzinki Emilki więc składam jej jeszcze raz wszystkiego najgorszego kocham cię :* Z tej okazji zorganizowałyśmy jej nispodzianke urodzinową była bardzo zaszkoczona haha :D Nie chce mi się dużo pisać więc powstawiam zdj :3
Prezent od Kamilci <3
A to odemnie taki tam kolarzyk :*
Ania z Roksaną :P
Torcik :D
Milka Ja Nataliusz <3
Grupowe brakuje Milki :(
Ewa umie grać w siatke O.o
Emilka Klaudia Ania Nataliusz :D
Efa Roksana Asza ja Milka :)
Moja śliczna solenizantka mega oczy *0*
Mileczka :D
O Boże Natalka :(
Efa <3
Klaudi:)
Ania :3
O boże haha :D
Taka ja :D
Moje oczy :3
Haha :D 
Ja obwiązana papierem dzięki ziomki :/
Asia :*
Roksana :D
I na koniec takie tam głupie :D
Oczywiście tych zdj. jest balodzo baldzo dużo ale wszystkich nie chce mi się wstawiać dobra ja lecem spędzać dalej te wakacje może wpadne jeszcze przed 10 :D
Bye bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz