20.10.2013

Zmiana na lepsze ?

Hejcia nawet nwm od czego tu zacząć tak wiem wiem dawno mnie tu nie było ale tak jakoś wyszło. U mnie dużo się zmieniło większość na lepsze ale nie będe wam tu opowiadać bo niektórzy nie powinni o tym wiedzieć :) Dobra może teraz przejde do zdjęć mam ich dużo ale wszystkich nie pododaje bo mi się nie chce :)
Kamila#Ja#Pilica#wakacje#sesja#
Włosy#omg#
Kamila <3
Nati#oczy#

Aźga#moja#kicia#

Harcerstwo
Rudy#Idiota# <3
Śliczna#nati#kocham <3
Sesja#Nati#
a będe słag Asiu zgadnij kogo to słowa hah :D
Omega *-*
Kotłownia :3
Nev#czapka#
bezkomentasza
Dobra koniec więcej zdjęć nie będzie <3 kocham was a teraz spylam spać bo się źle czuje i chyba zaraz umre od kaszlu wgl co ja gadam umrzeć od kaszlu omg szal mi  mnie dobra papapappa :*
Oli :*

2 komentarze:

  1. jak piszesz posty, nie używaj takich skrótów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko tylko że ja to pisałam o 2 w nocy i zbytnio mi się nie chciało :)

      Usuń