2.12.2013

ból jest dobry czy nie ?

Elo elo bo przecież jak sypie to sypie się wszystko więc po co to wszystko . Ktoś kiedyś mi powiedział że chwila bólu jest potrzebna by przemyśleć swoje życie i swoje postępowanie jednak to prawda po co przejmować się innymi jak oni nami się nie przejmują mam ostatnio na wszystko wywalone i dobrze mi z tym :) 
Nie mam zdj wszystko stare omg może jakoś teraz na zdj się pójdzie jeszcze nwm.Ostatnio nocka drużyny było fajnie tylko spać się chciało. Już za tydzień próbne omg a za 3 tygodnie święta jeju jak ten czas tak szybko leci nawet nwm kiedy przeminoł ten listopad ja chce już sylwestra :3
Jeśli macie jakieś propozycje na posty na blogu to piszcie:
LUB na e-mail kingosios@o2.pl :)

2 komentarze:

  1. ostatnio czuje to samo co ty... musimy jakoś żyć dalej :(( jak nie będziesz miała z kim pogadać, to daj znać.. rozwiążemy to :)

    slodkieslodkieczary.blogspot.com Obserwujemy?
    polubisz (bardzo mi zależy) ? : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki owszem obserwuje :) i polubiłam wpadaj częściej :3

      Usuń