13.11.2012

chora :( powoli wracam do zdrowia:( jutro juz do szkoły:(

Hejka , co tam  u Was słychać ?  Wiem, że dawno nas nie było ale postanowiłyśmy, że będziemy dodawać tylko fajne chwile spędzone super towarzystwie :)

Ja właśnie od niedzieli jestem chora i siedzę sobie w domku już 2 dzień wczoraj byłam tylko na jednej lekcji ale nie wytrzymałam  i mama po mnie przyjechała zabrała mnie do lekarza na szczęście to nic poważnego i jutro mogę już iść do szkoły bo coraz lepiej się czuję akurat na sprawdzian z biologii i kartkówkę z techniki.

Teraz jestem samiutka w domku  z moim pieskiem <3. Bo rodzice w mieście a brat na basenie:)

Niedługo mam angielski  :P
Powoli nadchodzą mikołajki i święta a ja nie mam pomysłu jakie kupić  prezenty :)

Może jutro z mamą po szkole pojedziemy do sklepu na zakupy^^
     
Ostrzeżenie: Jeśli wam się nie podoba nasz blog to po prostu nie czytajcie i tyle! :>  Nie obrazimy się na was spokojnie:>

Na koniec pozdro dla :  O.B., E.G., W.W., M.D., K.Ś., J.Z. T.F.

To chyba tyle do zobaczenia wkrótce. Papatki :3.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz