17.11.2012

różowe bamboszki z kokardka

Hej, hej . Weszłam tu tylko na chwilkę. 

Dziś pisze dla Was Roksana, jak tam mija u was weekand u mnie nie za ciekawie nigdzie nie mogłam wyjść na miasto mam dużo nauki, lecz znalazłam chwilę czasu żeby dodać dla Was posta. 

Dzisiejszy tytuł jej sporadyczny ponieważ mama kupiła mi wczoraj takie śmiechowe bamboszki różowe z kokardką i brązowymi kropami  hue hue :* Są bardzo wygodne , milutkie a za razem ciepluteńkie oto one.


 Prawda że fajnie wyglądają  hehe. Bo rzeczywiście są fajniutkie. Sorry za jakoś zdjęcia ale w aparacie moim miałam słabą baterie i to dla tego. Co to bamboszków to wiem tylko tyle że kosztowały 9 złoty ale nwm gdzie zostały kupione rozmiar 36.   Mam nadzieję że jutro będę mogła gdzieś wyskoczyć :P  Teraz lecę się jeszcze douczyć i potem wieczorem obejrzę film " NAD ŻYCIE" bo mama pożyczyła od Oliwki mamy :)

Na koniec pozdro dla dziewczyn za to że z wami fajnie się gada na skaypaju: J.D. :*, O.B., A.Z., K.Ś., E.G., 

Oraz dla pozostałych a m.in. O.B., I.M., D.S. :)  całej mojej klasy i 2f.  pozostałych harcerek i harcerzy. I czytelników naszego bloga.

To chyba na tyle, papatki. Do zobaczenia wkrótce.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz