6.12.2012

06.12.12r. Mikołajki *.*

Siemka dziś są mikołajki ja osobiście lubie to święto a szczególnie gdy pada śnieg *.*
Kocham takie wieczory jak dziś <3 
Ja chce takiego na Mikołajki *.*
W szkole 2 kartkówki w tym jedna została odwołana bo z mało osób w klasie a z drugiej dostałam 3 (bez ściąg) :3 
Teraz właśnie rozmawiam z Waszą nową adminką przez skypa
 Mój kochany gumiś jedzący pizze :*
A to w szkole z Asią :3
A to z Grzybkiem (klaudią) na WOS-ie :D
A stylówka na dziś to :
A teraz zdjącia z plastyki :3 z moimi ziomkami
 A to Klaudii dzieło dla naszych drogich harcerzy z drużyny :3
 Niema to jak busz na głowie hehe :P
Fajna choinka na biórku Pani :3
 Rozmyślanie przez DEBILÓW na lekcji :*
A tak właśnie zabieramy się do pracy fotograf Joanna Z pozdrowienia dla cb chorowitku wracaj do zdrowia :*
A oto babeczki dla mojej przyjaciółki KUPQ która się przeprowadziła kołomnie
Babęcie bo tylko my wera wiemy o co chodzi :D
A na koniec moja sweetka :D to papatki kochani :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz