2.12.2012

2.12.12r.- Andrzejki :*

Siemka tak jak widzicie tytuł byłam wczoraj na Andrejkach ZHP które skończyły się dziś ...
Najpierw były wróżby , a potem dyskoteka a to zdjęcia z niej (robione rzez Roksane i nie tylko ) :
 Z moimi ziomkami :*
 Z Emilką i Roksaną :3
 Heh Kółeczko :P
 Okej wyszłam tu jak przymulona :D Ale takie tak dla śmiechu :3
A to Emilka <3
Po dyskotece nastąpiła nocka filmowa najpierw bajka dla zuchów a potem jakieś 2 horrory i projekt x na którym przy końcu zasnełam :( spałam tylko jakieś 3 godz :3 A potem sprzątanie i do domu ale jeszcze za nim wylądowałam w domu na prawie cały dzień to jeszcze podjechałyśmy z dziewczynami na śniadanie do macka :3 
Pozdrawiam M.G. K.Ś. E.G. W.W. W.W. M.N. R.G. J.D. M.D. E.K.J.Z. i inni :3 
To chyba na tyle papa bo zmęczona jestem :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz