1.05.2013

01.05.2013r. Festiwal :D

Yo yo ahh więc tag dziś nici z biegania bo Emilka do babci pojechała . Ale za to ja też musiałam wpaść do mej babci (czemu babcie tag napychają :() Potem spotkałam Kamile i Natalie które zmierzały w kierunku mego domu :D Odemnie poszłyśmy się przejść a potem po Emilke , a na koniec wszytskie się rozeszyłyśmy do domów :3 A potem z domu na festyn z Werą Natalką i Kamilą o Bosz :D

 A oto moja stylówka na dziś :D
Moja nev buty loool :3
Dla Emilki :D
Dla kupq bo żre u mnie gołąbka :D
Kumciu :P
Ha ha :D
O bosz :D
I ja lool :D
To jest mega mega debil Natalka :D
  1. Uwielbiam na nią wrzucać :3
  2. Znam ją od 1 kl gim :D
  3. Ma próżnie w głowie :P
  4. To przez nią mam 4 z fizyki :)
  5. I myśli że ją kocham :D
A teraz siedze z Werą i ogl tap madyl :D Jutro czeba wstać wcześniej bo jest jakieś wyjście z harcerzami o 8 o boziu boziu bozienko :D Więc tag postaram się dodawać posty regularnie ale nic nie obiejcuje gdyż iż ponieważ nie raz nie mam czasu :/ Dobra to chyba na tyle 
Bye Bye :3
Oli :3

10 komentarzy:

  1. Sliczne te pasiaste! I ładnie się lompnuja z czerwonymi butami!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki to był festiwal ? :P
    ładne zdjęcia!

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nwm ale organizatorem był SLD
      i dziekuje :3

      Usuń
  3. świetne vansy i leginsy :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Leginsy są świetne ;*

    Zapraszam na nowego bloga ;*
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń