4.05.2013

04.05.2013r.Wszystko i nic :(

Yo yo dziś wstałam se o 11 pomogłam Ojcze zrobić obiad zjadłam i poszłam na ten nicy ,,festyn" jedyną atrakcją która tam była to przedrożałe lody . Potem poszłam do Roksany by przywrócić jej blog bo nie chcący go usuneła lecz nasze staranie nic nie dały :( Oczywiście przez cały dzień bolał mnie brzuch :( Potem przyszła po mnie Kamila i Natalka i poszłyśmy na spacer . Spotkałyśmy Ole , Anie i Marte posiedzałyśmy chwile na menelskiej ławce i potem poszłyśmy odprowadzać się na wzajem :P
Ale zrobiłam chociaż kilka zdj. (kalkulatorem ) :3
Oj oj *-*
Macie Roksane :3
Kto zna tego Pana :P
Sweet casomierzyki :D
Sklep z pamiątkami to właśnie tam nabyłam lody :)
Macie taką mnie :3
...
Ja jakie stare zdj o Bosz :D
To jest Kamila
  1. Nie ma ona swoje ulubionej piosenki :3
  2. Znam ją od 4 kl :D
  3. Siedze z nią na chemi :P
  4. We wrześniu będzie hot 15 :3
  5. Jest moim sweet debilsem <3

ech...
Żuczek loool :D
A na koniec macie moje i Roxi buty :O
Teraz czekam aż będzie cuś fajnego w tv ale chyba się nie doczekam :( Jutro do kościoła z Natalką i Olą a potem na odpust :D Dobra lece se kochani spać bo jutro czeba wstać o 10 do kościółka cnie dobra nie zamulam wam :>
Bye Bye :3
Oli :*

5 komentarzy:

  1. Mój binioszek mua mua :D LOVE !!

    OdpowiedzUsuń
  2. na festynach zawsze jest wszystko drogie, to jest głupie :)
    Macklemore <3333

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń