27.09.2012

Siemka teraz pisze Oliwia ...
Szkoły już mam dość , nic mi się wgl. Nie chce jutro kartkówka z matmy i fizyki .Mam nadzieje że pójdzie mi dobrze :D
A teraz zobaczcie moje zdjątka zrobione jeszcze w Wakacje (tęsknie) :(
 
 
Dziś mam lekkiego dołka więc nwm co wam napisać :(
Na poprawienie chumorku : Gangnam Style
 
I jak codziennie pozdrowienia dla wszystkich którzy czytają nasz blog i nie tylko :3 Zachęcam do czytania go :D
Pozdro dla :K.Ś , W.W, E.G,R.G,M.G i innych :*
Dziś w szkole była próba ewakuacyjna :D więc nie było Geografii :D
Jutro brak Rosyjskiego bo jakieś zajęcia areobiczne w naszej szkole odbywają się . Oczywiście areobik dla dziewczyn a ,dla chłopców marszobieg :D
W sobote <3 pielgrzymka do poświętnego już nie moge się doczekać :3
To chyba na tyle papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz