18.09.2012

Tosia :)

Hej z tej strony Roksana;**. Opisze wam dzisiaj trochę o sobie....   W tamtym roku  dostałam od rodziców psa rasy maltańczyk jest po prostu wspaniały i najukochańszy. <3 Ma na imię Tosia<333 Ja tak jak wspomniała Oliwia jesteśmy harcerkami u mnie będzie już niedługo roczek, hehe. To nie samowi te jak ten czas szybko płynie... Dlatego też zachęciłam Oliwie i piątek po południu wyjeżdżamy na kochaną Fryszerkę :) :* Harcerstwo to jedna wielka przygoda! :) Od czasu do czasu lubię też poczytać książki najlepiej romantyczne lub obyczajowe, czytam czasopisma młodzieżowe i lubię słuchać muzyki!AA tak po za tym to wszystko w porządku i muszę się trochę podleczyć  bo coś się nie najlepiej czuję! :* Pozdrawiam was gorąco:* Do zobaczenia :* Roksana :)

 P.S. teraz trochę wkleję zdjęć mojego psa.... <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz