20.09.2012

Siemka z tej strony Roksia :)   

Dzisiejszy dzień był nawet  spoko. Przez cały tydzień powtarzałam sobie ja chce "piatek". 

Nareszcie to już jutro rano na 8.00 do szkoły  sprawdzianik z chemii :D z powrotem  wrócimy po 14.20 i ostanie rzeczy do zapakowania i Fryszerka<3 Będzie chyba udany obóz. 

Cała nasza drużyna ma taką nadzieję. Ma być ponad 140 osób jeszcze tyle nie widziałam na obozie :)  Razem z Oliwką nie mogliśmy się doczekać! Trzymajcie jutro rano za mnie kciuki! 

Dzisiaj też nie było najgorzej prócz tej głupiej sesji z matmy, która poszła mi na pewno fatalnie to nie aż tak źle, heh. Aha w naszej szkole odbywają się wybory na przewodniczącego. Jutro jest kampania wyborcza. :)  Szczerze mówiąc cały czas zastanawiam się na kogo głosować. :)  

No cóż to chyba tyle na dzisiaj! Miłego weekendu, jutro raczej nie dodamy posta ale niedzielę na pewno damy znać jak wrócimy!

Prócz Oliwki wiem że zawsze moge liczyc tez na moje dwie inne przyjaciółki. Karolinę i Emilę<3 Bo kto jak nie przyjaciel wie wszystko o tobie. I za to im dziekuję że są obok mnie! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz