6.02.2013

06.02.2013r. :3

Siemanko po 5 dniach wreście wróciłam do domku :D (byłam w szpitalu ) więc odrazu co zrobiłam po wejściu zasiadłam do komputera i odrobiłam moje zaległości np na fb , asku itp.
Więc tak ten post dodam przeplatając moje zdjęcia z tymi znalezionymi na internecie :3
Taka tam ja :P
Dla mnie to jest mega *.*
Jako motto mego życia :D
O a to moje codzienne ubranie po domu :3
Paczadełka *.*
Co racja to racja :/
 Dla mnie dziwne ale jednak fajne-_-
Moja pidżama :D
Kiedyś będe miała takie spodnie ommmm...
A i stylówka musi być :D
Książka (przecczytana już cała )
A dokładnie to Skąpiec 
Ja osobiście ubustwiam :D
mrał :3
Jakie stare zdj Omg O.o
piesiek :D
I love Ćwieki <3
Mega legini :*
O tak :D
A tak sobie besty przeglądam a tam nagle foto z mojego ukochanego miasta ahhh to Tomaszów Maz. :3
kotocinio :D
I już ostatnie foto na dziś taka tam moja mordka :D
Więc tak pozdrowienia dla wszystkich mi bliskich osób i dla czytelników bloga a w szczególności dla Roksany, Asi, Natalki,Kamili,Emilki ,Klaudi :D
To chyba na tyle paptki :*
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz