9.02.2013

09.02.2013r. U Roksany :*

Siemka dziś dzień spędzony bardzo dobrze . 
Do południa siedziałam w domu potem wybrałam się do babci na ciasto . Po przyjściu do domu weszłam na kompa i tak jakoś wyszło że zgadałyśmy się z Roksaną że przyjade dziś do niej więc po 16 już o niej byłam (dawno się nie widziałyśmy , więc było troszke tematów do obgadania ) .Nie chce mi się już więcej pisać więc wstawie foty z naszej sesji haha :D
    Ja dla N.K. :3
Z Roksaną dziubasy hehe :D
Ja hehe buz :D
Takie bardziej normalne :P
Sweet *.*
Stylówka na dziś hehe :P
Ja w płaszczyku :D

Śnieg *.*
Dla tych naj *.
:*
Moje pazurki omom *.*

Spójrz mi w oczy i powiedz, że to wszystko się nie wydarzyło na serio, że nic kompletnie nie znaczyłam.Spójrz mi w oczy i powiedz, że nie obchodził Cię mój uśmiech, który za każdym razem starałeś się wywołać, że byłam nikim. Spójrz mi w oczy i powiedz, że te wszystkie słowa były kłamstawami, że wogóle mnie nie potrzebowałeś... Spojrzał, odpalił szluga i dmuchając jej dymem w twarz dodał "byłaś nikim", po czym odszedł, łapiąc za rękę inną
Miłość jest jak guma do żucia najpierw słodka a potem do wyplucia 


Nasze buciki <3
I to już ostatnie foto na dziś papatki :*
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz