7.02.2013

07.02.13r. Tłusty czwartek *.*

Siemanko dziś jest Tłusty Czwartek *.* omomom moje ulubione święto moge się pochwalić że zjadłam 5 pączusiów i 1 babeczke (umieram ) Szczerze już nie moge patrzeć na pączki :P
Ale macie tu bączusie nawt jest ich 5 wow O.o
Więc postanowiłam wprowadzić do tego bloga coś takiego jak robienie coś z niczego :P
  1. Przygotuj lakiery w wybranych kolorach , klej najlepiej super glue,tekture.
  2. Wytnij z kartonu pasek taki jak na branzoletke.
  3. Pomaluj go .
  4. Poczekaj aż wyschnie .
  5. Dopasuj do ręki.
  6. Zaklej .
A to końcowy efekt :3

kropelka *.*ommmommm
Stylówka musi być hehe :D

A to moja dzisiejsza stylówka :3
haha dla Emilki dzibek poziom extremalny :D
huehuehue :D
A to już ostatnie foto :D
http://ask.fm/Oliwcia98 Link do mojego aska masz pytanie pytaj z chęcią odpowiem :D
Pozdrowienia dla wszystkich czytelników bloga :*
To chyba na tyle papatki :3
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz