8.02.2013

Siemanko dziś zaczynają się Ferie nareszcie juhuuuu :3 Ja moje mam zamiar spędzić z przyjaciółmi , znojomymi i rodziną :D 
hehe :D
Dziś pierwszy raz na dworzu od środy omomom *.*
Dla Roksany :*
mry mry :3

Zdj. z Fryszerki <3
Koffam to dziecko :3
Dokłdnie :D
Stylówka na dziś :P
A to moja na dziś :D
Czad *.*
Dla Emilki :*
Moje ulubione perfumy *.*
Haha Wiktoria and Łukasz pozdrawiam was :3
Moje mażenia są nie do spełnienia :/
Moje spodnie + wybielacz = taki efekt jak na górze :3
Jak zrobić takie spodnie ?
  1. Przygotować miske , spodnie,wybielacz (zamiast niego możemy wziąść domestos  on jest trujący więc UWAGA !)
  2. Nalać do miski wode .
  3. Wsadzić do miski spodnie. 
  4. Polać je wybielaczem .
  5. Odczekać 1,5 h.
  6. I oto efekt miłej zabawy :3

Masz pytanie ? http://ask.fm/Oliwcia98 Pytaj napewno odp :D
Więc dzień spędznoy na lapku(ogl. starych fotek ) i troche na dworzu . Teraz właśnie skyp z Roksaną dla której śle gorące pozdrowienia :*
Pozdrawiam wszystkich czytelników mojego bloga :3
To chyba na tyle papatki :*
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz