1.04.2013

01.03.2013r. Święta święta i po świętach :D

Yo yo więc tak nasze śniegowo wielkanocne święta dobiegają do końca. Te kilka dni dały mi dużo do myślenia zarówno o mnie jak i o moich bliskich oraz znajomych ... Te ostanie 2 dni spędziłam w gronie rodzinnym jak i z moją przyjaciółką która dziś u mnie nocuje :3 A tak przy okazji usuwam bloga ...
 Taki tam gif z 1 dnia świąt :P
 Kuik :3
Osz Boże Boże Bożenko :D
Stylówka na dziś :P
Ja z moim bratem :D
Spacer po parku <3
Osz *.*
Nasza inspiracja :3
Moje dziecko specialnej troski :*
Wole deszcz od śniegu ...
Jejku jacy my grzeczni *.*
Nasz kuik ziom hahaha :D
Macie mnie :3
Hahahaha jednak to była klapa :/
yes of cors ...
Taki remix dzisiejszego dnia :3
A na koniec Ja ,Ojcze,Igor :P
Więc jednym słowem święta zaliczam do nawet udanych. A jutro czekają mnie zakupy z Roksaną i prawdopodobnie Emilką , a potem nauka i nauka :/
To chyba na tyle Bye Bye :* 
Oli :3
ps. Z tym usuwaniem to prima aprilis :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz