28.04.2013

28.04.2013r. Jakie nuuuuuuudy o Bosz :D

Yo yo nwm o czym jeszcze napisze bo nic mi do głowy nie przychodzi . A pisze mianowicie tego posta bo jednemu debilsowi mianoewice Natalce nudzi się i mnie zszantażowała :/ Jutro będzie chciała pomocy na sprawdzianie z matmy hahaha :D (przypominam jej że to ja mam tel z internetem )
 Ja na hipa :D
 O bosz :P
 Maj paczadła dla Dżemilki :*
 Więc tak co post będe dawać zdj osoby która w moim życiu wniosła coś do niego i napisze kilka faktów o tej oto osobie :D
  1. To jest Weronika :*
  2. Ma 15 lat .
  3. Znam ją od dzieciństa :D
  4. Jest nieźle pojebana ale pozytywnie :)
  5. Mieszka kołomnie :D
  6. Lubie z nią chodzić do kościoła :3
I to chyba na tyle więc będe wymieniała po 6 faktów :D
I na koniec macie mnie haha :D
Dobra kończe bo ogl. TV a dokładnie Na językach i chce podłuczyć się jescze matmy haha kogo ja oszukuje nie chce mi się uczyć matmy ale kocham Szfaodzie <3
Dobra nie zamulam wam już tutaj Bye bye :*
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz