25.04.2013

24.04.2013r.Mc and park :3

Yo yo obiecałam że dodam posta z wczorajszego dnia więc oto on. Wczoraj o godz. 8 przyszła zadzwoniła do mnie Kamila (oczywiście mnie obudziła) że jest pod moim blokiem pogadałyśmy chwilke i pojechałam rowerem do Emilki by następnie pobiegać sobie z Roksaną i Dżemilką .Po bieganiu poszłam do domu (porządki domowe arrr...) ,a następnie z dziewczynami do mc i parku :D A tak dla ciekawskich schudłam kg haha niezbyt dużo ale to daje troche motywacji :3

Takie dla Moniki mego pedała :*
looool...
Ja na hipisa :D
Z Roksaną :P
O bosz :/
Z dziewczynami <3
A na koniec taka ja :3
Teraz siedze  gadam na skypie z Roksaną . Mam nadzieje że jutro będzie ładna pogoda bo takto mamy jakieś ognisko a jak nie to do szkoły :/
Bye bye :*
Oli :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz