24.04.2013

Yo yo wiem że miałam jeszcze w niedziele dodać posta z tamtego dnia ale moje lenistwo wygrało ze mną :D Dziś dodam troche zdj. z wczoraj czyli z Karolinowa bo moje dziecko troski specjalnej <3 posiada tam działke :D
A tak ogólnie to biegam z Emilką i Rox haha schudłam 4 g. ziomki czymajcie za mnie kciuki może uda mi się zżucić z jakieś 5 kg licze na to :D
Nasze morze :3
O Boziu jaki wjatr we włosach :P
A tu macie Dżemilke :D
Biedronka zią :)
A to ja i zajebista kostka na placu kościuszki :)
...
Osz ja jaki żal do Moniki <3 
Emilka sex bomba :P
Ja z dzieckiem psychicznie chorym *-*
Nasze buciki :3
I na końcówke zdj z wczoraj macie taką mnie :D
Przytul :D
KUIKI *-*
...
hehe :D
Jutro wstawie posta z dzisiejszego dnia. Ktoś mi zadał pytanie czy dam filmik mojego pokoju więc pomyśle nad tym pomysłem ale to dopiero kiedy ogarne ten syf :/  Dobra nie zamulam wam tu już kolorowych misiaczki :*
Bye bye :*
Oli :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz