4.03.2013

03.03.2013r. Urodziny drużyny :P + 02.03.2013r. Bieganko :D

Yo yo jak zauważyliście będą dziś 2 posty . (Przez moją mame która mi wzieła zabrała laptop w trakcie pisania posta wczorajszego dzięki mamo -_-) Więc tag może zaczne od tego że nasz 21 drużyna harcerska activ kończyła 15 lat (hahaha tyle co ja mam )
TORT *.*
21 ze świeczek omom *.*
Martyna z tortem :D
Dziewczyny z 21 (ja z tel. w ręku):D
Rodzice lool :3
dh.Martyna z dh.Wiktorem :P
Asiulka fotograf a za nią Ewka i Lena :)
Julka *.*
Hustowanie omom *.*
Od lewej dh: Asia,Klaudia,Ja,Emilka,Ewa,Daniel
A macie pośmiejcie się ze mnie :D (ja sama z sb mam beke :D)
dh.Szczurek :)
dh.Kasztan :P
Nasze wygłupy :D
:P
Potem była nocka filmowa pozdrawiam całą podłoge na horrorze ,,Ludzka Stonoga 2 " :P
A dziś w szkole z dziewczynami wymyśliłyśmy że zaczniemy biegać więc umuwiłyśmy się o 17 na bieganie . Najbardziej mnie zdziwiło to że moja kondycja była lepsza niż mi się wydawało . Naszą drogą było przebiegnięcie z od Wodociągów  do Grot i z Grot do Wodociągów :D A mianowicie biegałam z Emilką (casomierz) Klaudia (pędziwiatr) Natalka (muzodajnia) Kamilka (odpoczynek) .
A na koniec posta macie mnie w trakcie hustowania :P lool :D
Pozdrowienia dla wszystkich :P
papatki :*
Oli :3

4 komentarze:

  1. ładnie wygladasz w tym mudurze ;)
    http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haa gratuluje! :) tort pewnie pyszny.
    U mnie lista top40 książek, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rodzice rzadza normalnie jaka bekkbyla jak wkroczyli na sale lol :D

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetne!
    fajny post, też jestem harcerską zresztą przekonasz się o tym na moim blogu :)
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń