20.03.2013

20.03.2013r. Ehhh szkoda gadać...

Yo yo więc nwm od czego mam zacząć , więc zaczne od początku. Gdzieś tak w czwartek dostałam kare na lapka fona i wychodzenie z domu normalnie fuck tea -_-
Niby mam ten tydzień kary ale jakoś się dorwałam a moja codzienność szkoła dom szkoła dom aż tym wszystkim żygam ta codzienność mnie wykańcz niby jest wszystko okej a tak naprawde te myśli rozpierdalają mi głowe . Pewnie myślicie o czym myśle to podpowiem o wszytskim co mnie dotyczy i co mnie nie dotyczy :( ehhh... ale trudno trzeba żyć dalej .
Smutek zakryty maską ...
Dokładnie :/
Uwielbiam a wy ?
Leginsy omom *.*
Moje ulubione zwierze :D

I na koniec macie mnie looool :3
Jutro 1 dzień wiosny dzień wagarowicz . Wieć następne ,myśli w mej głowie iść na wagsy czy nie iść ehhh... Jutro się wszytsko wyjaśni dobra to na tyle nie będę dłużej tu zamulać 
Bye bye :P
Oli :3

1 komentarz: