21.03.2013

21.03.2013r. Pierwszy dzień wiosny chyba pomyłka .

Yo yo dziś jakby jescze ktoś nie wiedział 1 dzień wiosny + dzień wagarowicz :/ Mam jedno pytanie gdzie jesteś wiosno ?  
...
Dzień wagarowicz spędziłam sobie w szkole wolałam nie narażać się rodzicą po ostatnie każe . Tag tag właśnie dziś mineła moja chora kara jednym słowem wilkie żal.
:(
:(
Mój nastrój jest taki jak był czyli jeden wielki smutek i deprecha...
ehhh...
Jestem dzieckiem nieszczęści cały czas dzieje mi się krzywda w sęsie takim że albo (dziś) rozetne sobie rękę przy krojeniu bułki albo mi szkło w palca wejdzie ehhh... szkoda gadać :/
A macie tu mojego cudownego gifka *.*
Mam takie uczucie że nie jestem potrzebna ani światu ani ludzią , ale wiecie jestem takim człowiekiem który lubi robić wszystko na przekór losu :D
Jeju jaka ja omg ...
Miłość jedyna sprawa która nie jest mi do nieczego potrzebna :/

Omomomom uwielbiam *.*
A macie tutaj mnie looool :3
To chyba na tyle papa :* 
Oli :3

4 komentarze:

  1. No pogoda tragiczna . -,-
    Fajne zdjątka . : )
    Obserwujemy , bo ja już . : **
    Pozdrawiam Cieplutko !! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No weź przestań !!!
    Nie masz się czym martwić !!
    Jesteś każdemu potrzebna!
    Twoi Rodzice Cię kochają , ale np. dają Ci kary dlatego żebyś sobie w życiu poradziła i nie tylko. ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie chodzi tylko o rodziców ehh... nie jesteś mną nie zrozumiesz :/

      Usuń