2.03.2013

Siemka siemanko dziś pisze na szybko posta bo szykuje się na urodziny drużyny wow to już 15 latek *.* A dziś zakupy z Emilką (znaczy ja nic nie kupiłam bo kasy brak ehhh... )
I love branzoletki *.*
Lans na mohito :3
Cudowne następna rzecz którą chce a nie mam kasy :/
Looool :O
Języczki :P
Nigdy więcej nie jade już windą w Tomaxie a szczególnie już nie robie w niej zdj. bo nie lubie jak gaśnie światło w niej :(
Muzeum z piękną pogodą i like :3
Moje buciki :3
A na koniec macie mnie takiego debilka :D
Dobra spadam na urodzinki bye bye :*
Oli :3

2 komentarze:

  1. cześć :) chciałam poinformować ciebie, że zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger :D więcej informacji na ten temat znajdziesz u mnie: http://patrycha15.blogspot.com/2013/03/versatile-blogger.html :)

    OdpowiedzUsuń