10.03.2013

10.03.2013r. Nudy nudy

Siemka zaczne od tego --<-@ wszytskiego najlepszego mężczyźni --<-@ :* Jak napisałam na górze u mnie nudy a co za tym idzie romyślanie nad pewnymi rzeczami i kończący się na mega dużym dole . Moim zdaniem każdy ma te smutniejsze dni nie którzy mają ich więcej nie którzy mają ich mniej ja należe do tych co mają ich mniej ,ale cóż każdy musi się posmucić by było mu lepiej
...
Ehhhh...
Jedyny pocieszający gifek i jedyny uśmiech dzisiejszy na mym ryjcu 
Taka ja :(
Bo niektórzy zastanawiają się jak może samochód w kogoś walnąć oczywiście ja to odradzam bo wiem co to za masakryczny ból :/
Macie mojego smile :)
I na koniec taka tam dziwna ja .Od jutra zaczynają się u nas w szkole rekolekcje wreście troche wolnego .To chyba na tyle papatki :/
Oli:(

2 komentarze:

  1. fajna notka ;)
    justbelovely8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się dołować ;)
    będzie lepiej
    i więcej uśmiechu
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń