9.03.2013

09.03.2013r.Mac and spacerek :3

Yo yo na początek chciałabym poprosić ludzi by nie ściągali z pisowni mojego bloga np. byebye czy nie ściągali ze mnie zdj. Bo jeścli to się powtórzy zgłosze waszego bloga do założyciela blogspot . 
Dobra dosyć tej złości więc u mnie dzień spędzony w domu na oglądaniu zdj.jak byłam mała i wgl (masakra) a potem mc z Dżoanną , Dżemmilią and Claudią :3 A w mc dużo śmiechu z debilnych zdj. wrzucanych do konwersacji :D
Mała ja z małym kupq <3
Ojoj jak mój Igorek jescze był taki grzeczny :(
A na koniec zdj. z dzieciństwa macie mnie z Klaudyną i obóz w Wiśle hahaha :D
Stylówka na dziś <3
Śnieg :/ bryyy :(


Omg jaaa :D
Ta dziś faza na gifki :3
Emilia i Klaudia :D
Dżoanna i Ja :D
Jedzonko :D(już po jedzonku :/)
Emilko masz 3 toalty musiałam to wstawić :D
Kocham te leginy *.*
I na koniec gifek dla wszystkich moich idiotów <3
To chyba na tyle Byebye :*
Oli :3

2 komentarze: