31.10.2012

1 dzień HARCERSKIEJ AKCJI ZNICZ :D

  Witajcie kochani dziś pisze Roksana...:D

Dzionek spędziłam udanie w dobrym towarzystwie :>Najpierw 5 godz spędzonych w szkole , 4 z pracy domowej z matmy, i 3 z odpowiedzi z geografii nie jest źle, najbardziej się boję o sprawdzian z fizyki, który też dziś pisałam.


Potem szybko wróciłam do domu zjadłam szybki obiad, przebrałam się w mundur i pojechałam na cmentarz na " Harcerską Akcję Znicz, która będzie trwała, aż do piątku :)Jutro też idziemy jutro też będą dziewczyny czyli: Oliwia i Klaudia na pewno :)

Potem rodzice mnie odebrali i poszliśmy do najbliższej rodziny pozanosić wiązanki  później  pojechałam na chwilę do babci i na koniec na szczęście prosto do domu :)
Teraz sobie siedzę przed laptopem i dodaje specjalnie dla was posta. 


Na koniec pozdro.: dla O.B., E.G., M.D., .M.D.,J.D., M.D., M.N. innych harcerzy którzy dziś byli i jutro będą, dla klasy 2a i 2f oraz osób które czytają naszego blog :)Dziś dzień mówienia : KOCHAM CIĘ.
To chyba na tyle, papatki:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz