11.10.2012

11.10.12r.-Dzień całowania chłopaków w usta :3

Siemka tutaj Oliwia...
Na początek chciałam przeprosić was że wczoraj nie wstawiłam posta ,ale niestety nie mogłam :(
A oto małą ja :D
Dziś po szkole przyszła do mnie Klaudia i oczywiście dla niej pozdrowienia siedziałyśmy tak u mnie z godzinke.Potem przyjechała do mnie kupq i dla niej też pozdro :3
Klaudia nie ma to jak siedzieć na przystanku i gadać o niektórych osóbka normalnie me gusta :D
Jeszcze pozdro dla E.G.,T.F.,R.G.,M.N.,W.W.,E.K.,N.B.,K.K. i innych osób <3
Jutro nareszcie weekend <3 plany na jutro to szkoła dom niekoniecznie mój :D ,zbiórka ,spacer i domek :3

Może ciepło twoich ust
Może echo twoich słów
Ukołyszą mnie do snu
Na poduszce zapach twój
Nim otulam się do snu
Chcę spokojnie zasnąć znów.


Nuta na dobranoc <3
Dobra to chyba na tyle papatki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz