28.10.2012

27.10.12r.-Spacer :3

Siemka z tej strony Oliwia...

Dzionek minoł mi nawet dobrze do południa dzień spędzony z rodziną :3
A oto ciasto zrobione przezemni i moją mame :P

A tak ono wygląda od środka :3 i jeszcze lepiej smakuje :D
Po południu spotkałam się z dwoma debilami i poszliśmy na spacer :D
Nie ma to jak wywalić się 2 razy na śnieg  :3 A i polać się kubusiem z butelki :D
Tak troszke zmarzłam po tym spacerku :/
A i dziękuje Panu T. za wykręcenie ręki ,która mnie nadal boli :(
A gdy przyszłam do domku zrobiłam sobie  kakałko i ogl. TV :D I like it <3
Zestaw na dziś to :
Nuta na dzisiaj to :
Co sądzicie o tych vansach jak dla mnie są cudne *.* (chyba sobie takie kupie)
Trzecia sukienka jest najlepsza <3
A to stare zdj. w biedro hahaha :D
NWM co jeszcze napisać więc chyba już kończe papatki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz