14.10.2012

po spacerku niedzielnym:3

                           Hejka  kochani dziś pisze Roksi.         Dzionek  był udany...

Do południa się uczyłam, potem po objedzie przyjechała do mnie kuzynka a przed wieczorem  umówiłam się z  Oliwią i Klaudia na tortillę i spacer:D
Muszę wam przyznać, że uwielbiam chodzić na spacery, a zwłaszcza gdy mama pozwala mi wziąć mi mojego kochanego pupila <3

Jutro znowu szkoła do której najchętniej bym nie szła, ale raczej będzie luźniejszy dzionek bo jest akademia z okazji edukacji narodowej:)  Z samego rana czeka na mnie wypracowanie z polaka o kartkówka z wosu właściwie tak jak by sprawdzian  :(


A o to  lista sprawdzianów w tym tygodniu :
poniedziałek : wypracowanie z polaka, kartkówka z wosu
wtorek : sprawdzian z rosyjskiego i pan pyta z historii, pani pyta z angielskiego
środa: panie mogą pytać z : biologii, fizyk, techniki pan ocenia rysunki i geografia
czwartek: możliwy sprawdzian z religii
piątek: pani pyta z chemii. 

To koszmar, ale bardziej współczuję mojemu bratu bo sobie przyciął palca dzisiaj i też w tym tygodniu ma najwięcej sprawdzianów a najgorsze jest to że to prawa ręką i niektórych przedmiotów pierwsze sprawdziany w nowej szkole.

A na koniec pozdro dla: W.W., O.B. K. Ś. T.F. i inni <3 :*

To chyba na tyle, papatki :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz