3.10.2012

Kolekcja wasik

         Hejka tu Roksi na początek chciałabym wszystkich przeprosić, że z znowu się trochę nie odzywałam,ale mam naprawdę masę sprawdzianów i kartkówek :(  i pozdrowić: a m.in.: O.B.<3, M.G.,T. F., E.G. K. Ś., B.K., D.S., A.T., K.D., O.D., O.B., i całej naszej drużyny harcerskiej<3!   

Dzisiaj po za tym że była brzydka pogoda poszliśmy z cała klasa do pizzerii Fiero z okazji "DNIA CHŁOPAKA" ich święta, które już było:)

Cały czas siedzę tylko przed książkami i wkuwam na każdy przedmiot.
Na szczęście  dzisiaj już się obrobiłam i mama pozowoliła skończyć :)


Zbliża się znowu weekand i mam nadzieję,że będzie udany podobno jadę do wujka do Bydgoszczy :) :) Lub pójdę z Oliwką do kina<3


Muszę wybrać się z mama na zakupy i kupić ciuchy. 

To chyba na tyle. Dobranoc:*. Papapa.
  






Teraz wstawię pewną kolekcję na którą muszę iść do croppa i sobie kupić. moim zdaniem to jest sweeetasne :) Jak podoba się taka kolekcja? Bo mi bardzo !C:)<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz