7.10.2012

niedziela :3

Siemka kochani tu Roksana.... :*

To jest stara fotka ale mi się nawet podoba.:D


Niedziela minęła jutro znowu  szkoła :( i kartkówka z matmy wiec możecie trzymać kciuki. Jeśli też macie kartkówki to za was też będę trzymać. 





Wczoraj tak jak wspomniała Oliwka byłyśmy w kinie na : "JESTEM BOGIEM". Szczerze nie żałuję jeślibym miała czas poszłabym jeszcze raz :3. 


Dzisiaj w sumie nic wielkiego nie robiłam bo nie chciało mi się a po za tym była brzydka pogoda

.
zaraz jeszcze pójdę powtórzyć niektóre przedmioty i może pooglądam telewizję lub poczytam książkę .

jeśli jeszcze tego nie czytaliście to serdecznie polecam.. :D







Dla  zainteresowanych dzisiaj o 21:00 na TVN jest komedia romantyczna: " NIE KŁAM KOCHANIE".













A i na koniec serdeczne pozdrowienia dla :  O.B<3, T.F., M.G., E.G., K.Ś. K.D. W.W. i innych osób.<3:*
Dobra to chyba na tyle. Papatki:* :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz