30.10.2012

30.10.12r. - Bitwa śniegowa *.*

Siemka z tej strony Oliwia...
Dziś dzień minoł mi nawet szybko już od tygodnia nie mamy w szkole religii :3 więc mamy zastępstwa na świetlicy a oto wyniki brakku religii :D
Z Klaudią i Asią a zdjęcie robione przez Emilke niestety nie mam zdjęć z Emilką bo ona była naszym fotografem :3



Takie troche śmiechowo-straszne :D

 A to klaudi jak dla mnie to zdjęcie jest super *.*
A to pozy na ... dokładnie to nwm co one miały oznaczać :D

\
Z Klaudią :*

Z Asią :*

haha z tego zdjęcia nie moge takie troche na rozweselenie :D haha :D
Szkoła ehhh... dziś sprawdzian z chemi :/ a jutro sprawdzian z matmy . To chyba na tyle o szkole...
A te zdjęcia są z niedzielnego spacerku z K.Ś. i T.F. <3
Ja tam lubie zime ponieważ można jeździć na łyżwach , robić bitwe na śnieżki taką jak dziś po zbiórce z Mateuszem N. Klaudią Ś. Michałem D. Asią Z. Mariuszem D. Emilką G. 9 listopada robimy powtórke (jeśli będzie śnieg)
przy okazij jak by ktoś się pytał oberwałam 5 razy w twarz + natarcia i upadków z 10 :D ale i tak było fajnie :3
Zdjęcia zrobione idąc do szkoły w poniedziałek :3
Pozdrowienia dla wszystki harcerzy i harcerek i dla klasy 2f oraz Roksany :D

Nwm co jeszcze napisać więc to chyba na tyle papatki :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz