27.10.2012

Pierwsze spadnięcie śniegu w naszym mieście :>

Witajcie Kochani dziś pisze dla Was  Roksana :3

No cóż dzionek może taki zbyt udany to nie był no ale ok nie każdy dzień musi być przecież ideanalny. :D

Kiedy rano mama mnie obudziła żebym pojechała z nią na zakupy to zobaczyłam za oknem śnieg :> zarazem się ucieszyłam bo dawno go nie widziałam, ale zarazem nie ponieważ jest zimno na dworze i dziś nie mogłam się spotkać z Oliwią :)
A czy u Was też padało? :>p.s. może nadrobimy to jutro przed albo po moimi zakupami. Tak jutro mama tez zabiera  mnie o 16 na zakupy do tomaxa.  Więc niedziela zapowiada się bardzo ciekawie :)
Kiedy minie niedziela to w poniedziałek mam wycieczkę do produkcji bombek świątecznych, jeżeli mi się uda to  zrobię oczywiście fotki. :>

Niestety Oliwki klasa nie jedzie z czego nie jestem zadowolona.
tak  mniej więcej jest u nas na dworze te widoki to oczywiście nie nasze klimaty :( Na koniec pozdrowienia dla wszystkich którzy czytają naszego bloga, dla przede wszystkim  klas 2F i 2A :) i innych oraz  dla wszystkich harcerzy i innych bliskich nam osób <3







To moja stara fotka z 6 klasy zielonej szkoły przed dyskoteką :)

Dobra no to chyba na tyle, papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz