20.10.2012

sobota 20. 10. 12 r.


      Hejka dziś pisze Roksana. :*

Sobota mija powoli jakoś nie tak jak bym  sobie to wymarzyła no ale trudno :(
Miałam wyjść gdzie s z dziewczynami na miasto, ale niestety nie mogłam miałam za dużo lekcji :(
p.s. może nadrobimy to za tydzień :)


Obejrzałam " KOMISARZA ALEXA" i przypomniało mi się, że dziś dla Was muszę dodać posta.

Ogólnie to się nudzę!  i szczerze mówiąc nie wiem o czym Wam mam napisać bo dziś nic szczególnego nie robiłam:( :)
Mama z ciocią siedzą na dole i cały czas rozmawiają, brat ogląda tv, mój piesek śpi mi na kolanach, tata w pracy a ja się nudzę.
Szczerze mówiąc to dziś nie mam zbytnio na nic ochoty :( Jutro już niedziela, douczę się do szkoły na poniedziałek, może pójdę z Tosią na spacer:>   ona uwielbia chodzić na spacerki, hehe :>
Muszę przeczytać jeszcze lekturę na poniedziałek, na szczęście ona nie jest długa :)


Na koniec jak co dzień pozdrowienia dla: O.B :*, E.G., K.Ś. W.W., J.Z., N.B., K.K.,D.P. i innych osób, których nie wypisałam i tych co czytają naszego bloga.

A to jest nuta na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=h_m-BjrxmgI 




Dobra to chyba na tyle papatki, mam nadzieję, że do zobaczenia  w poniedziałek! :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz