19.10.2012

19.10.12r.

Siemka z tej strony Oliwia...
Dziś dzień minoł mi nawet spoko :3
Najpierw szkoła sprawdzian z Rosyjskiego, pytanie z Biologi i kartkówka z polskiego :(
A potem 2 godziny w-f . Jak ja lubie te nasze wygłupy na w-f , a szczególnie gdy gramy w noge lyb w siatke normanie me gusta :D
Później przyszła do mnie Klaudia posiedziałyśmy chwile u mnie i poszłyśmy do niej a potem do Emilkii ...ps. Emilka ma dobre ciasta i ogórki :3
A potem na zbiórke (z Harcerstwa )
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH KTÓRZY BYLI DZIŚ NA NIEJ  : K.Ś. E. G. R.G. K.G. W.W. I.W. J.D. M.D. P.M. M.W. K._. M._. i jeszcze dla innych osób których nie wypisałam :3
Życzę Udanego weekendu :*
A nuta na dziś to :
Polecam również książkę A.M. Vrettos Skóra 
Nwm co jeszcze napisać więc to chyba na tyle papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz